Annonsørinnhold

Varebilsenteret melhus bil satser på unik service

Produsert av Trønder-Avisas
markedsavdeling for:

STEINKJER: Som kunde ved Melhus Bil får du ikke bare vanlige verkstedstjenester. Du får din personlige mekaniker, et team som jobber med bilen din og et unikt fordelsprogram.

 – Det vi tilbyr i Steinkjer er det eneste av sitt slag i vår region. Vi har utviklet et verkstedskonsept som ingen andre har, men som ivaretar kundene våre på en personlig og tilpasset måte, forklarer plassjef Gunnar Skogset.

Eksklusiv kundekontakt

Som verkstedkunde hos Melhus Bil får du din helt egen personlige mekaniker, som du alltid har dialogen med og som er den som utfører alt av service og reparasjoner på bilen din.

– Fra du bestiller og til du blir oppringt etter at verkstedjobben er utført, har du én og samme person å forholde deg til. Din mekaniker vet etter hvert alt om bilen din og gjør sitt ytterste for at du som kunde skal være fornøyd med tjenestene du får, forklarer Skogset.

 Hver mekaniker jobber teambasert, som vil si at det kan være opptil to personer som utfører bilservicen.

– Det gjør at vi øker effektiviteten og har bilen din klar i løpet av halve tiden. Dermed slipper du lang ventetid og kan ta deg en kaffe inne hos oss mens du venter, forklarer Skogset.

Logo, Font, Text
Hairstyle, Chin, Shoulder, Blond, Hair

LES NØYE GJENNOM KONTRAKTEN.
Råder kommunikasjonsrådgiver i NAF,
Marlene Engan Aasen.
(Tekst og foto: NAF)

Rapport under reparasjon

Og ikke nok med det: Mens du venter, filmer mekanikeren din en kort video der han viser hvordan bilen din ser ut, hva han skal rette på, samtidig som han gir deg en kjapp tilstandsrapport.

– Denne videoen mottar du på SMS mens servicen pågår, forteller Skogset.

Dersom det skulle dukke opp noe ekstraordinært eller uventet under bilservicen, har Melhus Bil en ekstra ansatt som kan hoppe inn for å sikre at ventetiden til kunden ikke blir lenger enn allerede estimert.

Motor vehicle, Automotive tire, Alloy wheel, Tread, Car, Bumper

Hos oss på Melhus Bil filmer din mekaniker en kort video som viser status på bilen. Mekanikeren forteller deg også hva han er i ferd med å gjøre. Denne filmen får du mens du venter.

Automotive side marker light, Tire, Wheel, Vehicle, Car, Grille

Øker mannskapet ved behov

– Hvis vi for eksempel oppdager at bremseklossene bør skiftes, så informerer vi kunden, og kobler på en person ekstra som skifter dem ut. Og plutselig er det tre personer som jobber på bilen din for at du skal få den ferdig til avtalt tid, smiler Skogset.

 Når bilen er klar, og du etter hvert har kjørt den i noen dager, blir du oppringt av verkstedet.

– Vi ringer opp alle kunder for å sjekke hvorvidt de er helt fornøyde med verkstedbesøket. Kundene setter pris på det, forteller Skogset.

Automotive parking light, Tire, Wheel, Vehicle, Grille, Hood, Car, Tread
Automotive side marker light, Tire, Wheel, Vehicle, Car, Grille

Dette er fordelsprogrammet til Melhus Bil:

• Prioritert bestilling
Når du bestiller ordinær årsservice, får du en time så fort vi kan – senest i løpet av to virkedager.

• Teambasert verksteddrift
Hos oss jobber alle mekanikere i par (to og to) slik at vi kan halvere tiden det tar å utføre en service eller reparasjon

• Personlig servicerådgiver
Ved kjøp av bil hos oss får du tildelt din personlige mekaniker. Mekanikeren har direkte kontakt med deg, noe som gir han/henne en raskere oppfattelse av behovet, og dermed også en raskere og helt riktig løsning.

• Prioritert diagnose
Ved akutt driftsstans starter vi feilsøking med Ford diagnoseverktøy og kompetente teknikere så fort vi kan
– senest påfølgende virkedag.

• Utvidet åpningstid
Vi reduserer ventetid og minimerer dine kostnader ved å ikke ha kjøretøyet på veien. Derfor har vi «utvidet åpningstid» ved behov.

• Erstatningsbil
Trenger du erstatningsbil i forbindelse med ditt besøk, sørger vi for at du fåren bil som dekker ditt behov (forbehold ved spesialkjøretøy).

• Hente- og bringetjeneste
Vi henter og bringer din bil til service (gjelder innenfor en radius på 50 kmfra Steinkjer).

• VideoCheck
Vi mener at god service starter med fullt innsyn. Med Ford Video Check får du tilsendt video av den tekniske gjennomgangen av bilen din.

• One Stop Shop
Vi gir deg alle tjenester på ett og samme sted, som glassreperasjon eller ruteskift ved steinsprutskader, inn- og utvendig vask og polish, samt lakkforsegling, understellsbehandling, oppretting av parkeringsbulker og lakkering av små lakkskader og reparasjon av større karosseriskader.

• Gratis dekkhotell

Gratis utvendig vask ved service

Gratis kaffeavtale

Ekstra for næringsaktører

Som et siste tilskudd i en ekstraordinær satsing, har Melhus Bil i Steinkjer valgt å gi ekstra god service til næringsaktører som er avhengige av egne varebiler.

– Vi markedsfører oss som varebilsenteret Steinkjer. Det er fordi vi har en ambisjon og et mål om å være den foretrukne leverandøren av bil og biltjenester til næringsaktører på Innherred, forteller Skogset.

 Han vet hvor viktig det er at en bedrift får så øyeblikkelig hjelp som mulig dersom noe skulle skje med en arbeidsbil.

– Er det en næringsaktør som trenger akutt service, hiver vi oss rundt for å få det til så raskt som mulig. Vi henter og bringer innen en viss radius, tilbyr erstatningsbil og utvider åpningstidene dersom det er behov for det, sier Skogset, og legger til:

– Som næringsaktør i Steinkjer ønsker vi det aller beste for andre næringsaktører i vårt område. Biltrøbbel skal ikke stå i veien for at de får gjort jobben sin. Det skal vi sørge for!

Logo, Font, Text
Automotive parking light, Tire, Vehicle, Car, Hood, Van, Grille
Automotive side marker light, Tire, Wheel, Vehicle, Car, Grille

OM DENNE ARTIKKELEN

Innholdet i denne artikkelen er ikke skrevet av redaksjonen, men av Trønder-Avisas markedsavdeling. Vi er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Om du opplever at denne eller andre annonser er utydelig, gi oss gjerne beskjed på e-post.

Synes du denne type artikler ser spennende ut? Ta kontakt så hjelper vi deg gjerne.