Annonsørinnhold

Et øye for detaljer

– og en nese for business


Nina Rachel Aagesen var ikke før ferdig med sin utdannelse innen interiørdesign før hun etablerte sin første bedrift, og fikk en av Skandinavias største merkevarer innen interiør til Namdalen. I dag er HTH en veletablert Namsos-bedrift, og med en stadig voksende kundebase med stadig større krav til perfeksjon.

– Vår viktigste jobb er å hjelpe kunden til å se helheten. Man velger ikke lenger bare en skapfront og noen hvitevarer og sier seg fornøyd. Nå handler det om å veilede kunden fra A til Å, med alt det innebærer av løsninger, fargevalg og trender i tiden, forteller Nina.

HTH er kanskje mest kjent for sine kjøkken, men i butikken til Nina finner du også innredning til bad, garderobe og vaskerom, for å nevne noe.

– Vi jobber ikke lenger bare opp mot kunden på enkeltrom, nå ønsker de gjerne en helhet på tvers av rommene. Farger og materialvalg tas igjen rundt om i huset eller leiligheten, og man ønsker seg en rød tråd.

Flere og flere bygger bolig med åpne løsninger mellom stue og kjøkken, og man ser at kjøkkenet etterhvert er blitt et møbel.

Hos HTH i Namsos er de fire konsulenter, som daglig tar imot alt fra førstegangs boligbyggere, til litt mer etablerte kunder som gjør den potensielt krevende øvelsen å flytte fra stort hus til en noe mindre leilighet. I tillegg hjelper de mange kunder med innredninger i forbindelse med oppussing og renovering.   

– Når du blir kunde hos oss, får du én kundekonsulent som blir med deg gjennom hele prosessen. Det hele starter i vårt produkt-studio. Her får du kjenne på materialene, se fargene i sitt element, oppleve hvordan de reflekterer lyset. Ut i fra kundens ønsker skisserer vi opp kjøkkenet i 3D. Dette er jo interiør som skal stå seg i mange år, så det er viktig å bruke tid til å bli kjent med kundens behov, og trygge de i deres valg. Dette er tidkrevende for både kundens og oss, men en veldig viktig faktor som vi tar på alvor, forklarer Nina.

HTH Namsos har flotte butikklokaler midt i Namsos sentrum, og har mye folk innom butikken som vil se de forskjellige interiør-løsningene med egne øyne. Men Nina har en oppfordring til sine kunder.

– Selv om drop-in kunder er hjertelig velkommen hos oss, anbefaler vi likevel at de gjør en avtale på forhånd. Vi opplever at vi driver mer og mer rådgivning i forbindelse med salg, da kundene er mye mer detaljorientere i dag , enn de var for noen år siden. De er gjerne inspirert fra sosiale medier, og vet gjerne hvilken retning de ønsker å gå. Da er det viktig at vi møter godt forberedt til disse møtene for å kunne komme på linje med kunden, fortsetter Nina.

Home appliance, Interior design, Cabinetry, Countertop, Tap, Building, Kitchen, Sink, Wood
Kitchen sink, Plumbing fixture, Tap, Property, Plant, Cabinetry, Countertop, Building, Houseplant
Home appliance, Countertop, Property, Cabinetry, Tableware, Drinkware, Kitchen, Bottle, Barware, Wood
Interior design, Plant, Houseplant, Window, Flowerpot, Wood

Selv om HTH i hovedsak leverer ditt nye kjøkken som ferdige moduler, er det også mulig å gå derfra med flatpakker.

– Hvis kunden ønsker å gjøre mer selv, og litt kortere leveringstid, kan de velge flatpakker. Dette er tilgjengelig for vårt standard favoritt-sortiment. Uansett hva du velger, kan du være sikker på at vi leverer god kvalitet på våre produkter. HTH er jo kjent for sitt moderne, danske design, og et særskilt fokus på byggekvalitet.

Kundene er våre beste ambassadører, og vi vil fortsette å levere interiør som er funksjonelt og inspirerende, vi ønsker gamle og nye kunder hjertelig velkommen, avslutter den engasjerte butikksjefen.

Om denne artikkelen

Innholdet i denne artikkelen er ikke skrevet av redaksjonen, men av Namdalsavisas markedsavdeling.
Vi er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Om du opplever at denne eller andre annonser er utydelig, gi oss gjerne beskjed på e-post.

Synes du denne type artikler ser spennende ut? Ta kontakt så hjelper vi deg gjerne.